2010. május 23., vasárnap

Hétvége...

Ti mi jót terveztek a hétvégére??
Én semmi nem nagyon tudom mi legyen.
Tegnap szépen eset az eső nálunk nagy dörgéssel kezdődött utána meg esni kezdett.Nagyon jó volt.Pár percre elment a nett is.Rajzoltam pontosabban firkálgattam.Egy Fredet meg egy Oliviát majd lehet hogy felrakom DA-ra de nem biztos.Most éppen alszik a nővérem, unokanővérem meg mangát olvas borsmentát.
Lehet hogy ma is firkálgattok ha lesz kedvem vagy valamit rajzolni a barátaimnak mint mindig egérrel az msn-enen ha unatkozom vagy mangázok.Ki tudja mit fogok csinálni én ma.Nekem is van szép rajz listám vagy még azt is be kéne fejeznem.
Eniköccének meg azt mondom hogy sokk sikert a vizsgákhoz meg stb sulis dolgokhoz meg még azt mondom hogy hajrá a könyvjelzők rajzolásához.Nővéremnek meg azt hogy szép napot mert neki nem kell menni suliba de inkább azt mondom neki hogy további jó rajzolást.

6 megjegyzés:

  1. Nekem se jobb most a hétvégém. ^^" Mondjuk én nem tudok rajzolni, tehát én fandicet írok. XD Majd kíváncsi leszek a rajzaidra.^^

    VálaszTörlés
  2. sok sikert a rajzoláshoz,és köszönöm a jókívánságokat :D

    VálaszTörlés
  3. uhh az rossz de remélem jobb lesz majd :D
    uhh kíváncs leszek a fancidetre :D köszike :D
    sillya te fennt vagy devin??

    VálaszTörlés
  4. köszike, szívesen máskor is :D

    VálaszTörlés
  5. Fenn vagyok.^^ De ott saját történetem található csak. ^^"

    VálaszTörlés
  6. semmi baj szeretem a történeteket :D

    VálaszTörlés