2011. február 13., vasárnap

Net..


Sziasztoook!! :D
Nah kinek hiányoztam?! Mert nekem ti nagyon is hiányoztatok! 
Bocsánat hogy megint egy nagy képel jelentkezem! Mostanság nem nagyon tudok ellenállni a sok szép képnek xDDD. Hát igen nálam most a Blue Pegasus a nyerő. A három hülye vagyis négy mert négyen vannak csapatban. Amikor unatkoztam és nem volt net akkor betudtam fejezni az ötödik részt a ficimből, és még elkezdtem alkotni valamit természetesen RPC. Természetesen Fairy Tail és a képen Szacsi, Rei, és Sora vagyis én.
TÁDÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!! 
Ennyit mára, jah és felrakom akkor a ficit is. 

2 megjegyzés:

  1. Awww az az RPC még mindig jól néz ki x33
    Jó az új fejezet, micsoda szerelmi 3szög xDD

    Alig várom, hogy én is jöjjek~

    VálaszTörlés
  2. ooooh köszönöm szépen!! :D
    ugye? Csakis Asuka miatt lett szerelmi 3szög xD

    ooh ne izgulj a következő részben benne leszel már!! Mert én a suliban múltkor ihletett kaptam hogy jelensz meg!:3

    VálaszTörlés