2010. március 13., szombat

mai délutánom

Nem volt valami unalmas hanem izgi. Ö hogy is kezdjem például az elején. Ott kezdtem hogy meg ebédeltünk utána takarítás a házban.Elmentünk sétálni unokanővéremmel elkezdet esni az eső az miatt haza kellet futni. Utána megint elkezdtünk elmenni sétálni már azért hogy hazakísérjük unokanővéremet elment apu meg Dia meg én is. Út közben meg Dia mondta:Számoljuk a kocsikat! Utána találkoztam a Zolival(unokanővérem apukája). Bementünk egy ismerős házában láttunk egy szép perzsa macskát láttunk még egy görényt. Utána bementünk egy sörözőben én málnát ittam apu meg Zoli ki tudná sört Dia meg unokanővérem nem tudom mit ivott már. Utána elmentünk anyuhoz a könyvtárba mert ő ott szokott takarítani és mi segítettünk csak apu meg Zoli hazamentek végeztünk a takarítással utána hazamentünk és nem azt látjuk hogy itt van Zoli meg apu beszélgetnek még most is itt van Zoli is beszélgetnek anyu apu dia unokanővérem. Végül itt fog aludni az unokanővérem és holnap reggel megy el haza.

2 megjegyzés: