2010. március 6., szombat

sziasztok


Tudom már rég írtam blogot, ideje is volt meg változtatni a külsejét meg a avataromat. Sokat rajzoltam ebben az évben eddig. Eniköcce ajánlott egy mangát amit el is olvastam már csak az utolsó két fejezetére várok hogy forditság le magyara. Megnéztem a shakugan no shana első évadját meg a második évadját már várom a folytatás és abból mert még a manga is megy azért az animének is kell menni-e. Megjelent belőle a shakugan no shana S az OVA amit meg néztem belőle az első részét ami nagyon vicces volt már abból is meg van a második is és arra is várok a feliratra, megnéztem a filmet is a shakugan no shanából. Most meg elkezdtem a bokura Ga Ita-t az szerelmes anime és a 10 valamennyinél tartok de összesen 26 részes. Nincs több mondani valóm sziasztok :)

4 megjegyzés:

  1. Az tök jó :D Jó sok animét néztél akkor ^^
    most én is keresek egy újat,mert végeztem egy másikkal ^^

    VálaszTörlés
  2. ugye hogy jó?? hát igen folytatni kell az enimézést tovább
    értem sokk sikert az anime kereséshez :)

    VálaszTörlés