2011. január 1., szombat

Asukával találkozó és a szilveszter!


                                            Sziasztok!!
Először is boldog új évet kívánok minden olvasónak! 
Ez a hetem jó volt. Itt volt a Mirával közös Budapesti barátnőnk akivel mindig tartjuk a kapcsolatot. 
Utáni nap meg a szilveszter. De elkezdtem nézni a Kuragehime-t, nekem nagyon tetszik az az anime. Gyorsan is sikerült beleszeretnem a Fairy tail után, amit még a mai napig nagy favorit. Most részletesebben elmondom mi is történt ezeken a napokon. Mirával már nagyon emlegettük ezt a napot amit mi nagyon vártunk, ez szerintem nem csoda mert most először találkoztunk vele. Kivételesen előbb kellet lefeküdnöm hogy tudjak másnap rendesen felkelni. Felkeltem 6 órakor, kimentem inni meg más egyéb dolgot elintéztem. Utána visszamentem, lefeküdtem az ágyamban. Próbáltam vissza aludni de sehogy se akart sikerülni, elő vettem a mp3-mat és elkezdtem hallgatni zenét,utána visszatettem. De észre se vettem de sikerült elaludnom. Erre mire kellek fel, arra hogy a telefonom csörög. Egy mély hang szólalt meg, Asuka apukája hangja volt az.Mert az volt a gond hogy nem találtak ide, át adtam anyunak a telefont és ő egyből elmagyarázott mindent neki. Bejött Asuka és nagy örömmel át öleltük egymás. Asuka nagyon akarta hogy megyek fel msn-re mira miatt,de ő még nem jöhetett át, csak akkor amikor már megebédelt. Asuka reggel jött  ide. Örültünk neki mert legalább kettesben voltunk, ne úgy értsétek.Kimentünk sétálni egy kicsit,közben szerep játékoztunk úgy mint a msn-en.Utána visszamentünk. Ebédeltünk tejszínes csirke volt itthon kukoricával hagymával. Amikor megettük akkor ugrott be Mira, végre megvolt ami kis hármasunk. Bementünk a szobámban és ajándékozás volt, mert Mira is meg Asuka is januárban született, ők megajándékozták egymást. Utána gondolt egyet Mira megyünk sétálni, ki is mentünk. Hógolyó csata az megvolt, nekem nem volt kesztyűm és így nekem meg is fagyott a kezem. El sétáltunk a játszótérhez és ott elkezdtünk játszani meg szerep játékozni. Lefagyott mindenkinek a segge ebbe a hidegben, főleg annak aki szoknyában volt,ezt Asukára értetem. Utána elkezdtünk alkotni valamit, szegény Asukának alkotnia kellett az én emlékkönyvembe és Mira vázlatfüzetében. Próbáltam én is alkotni valamit Asukának de sajna neki mennie kellet már,utána nem sokára Mirának is mennie kellett. 
Miráéknál töltöttem a szilvesztert ami nagy buli volt az egész haver/barátok ott voltak náluk és ott is aludtak. Egy filmet meg is néztünk ott a Alice csodaországban. Nekem tetszett. Át mentünk a szomszédba akikkel jól rokonságban vannak. Náluk is volt tűzijáték meg mindenféleség. A mira barátnőjével akivel először találkozott élőben, vele jól eldumáltam mindenféléről. Meg ott volt a hülye tesója akivel jó idegesítettük egymást. De ő is egy jó arc. Utána mindenki elment aludni, Mira és én még nyomtuk a beszélgetést és az internetezést 4-íg. Elmentünk aludni,pedig Mira se meg én se voltunk álmosak, bekapcsoltuk a tévét és nem sokára ki is kapcsoltuk mert nem volt semmi jó benne. Örültem neki mert ez volt az első alkalom hogy nem otthon töltöttem a szilvesztert.  
Ennyi volt a kis mondani valóm ami nagy mondani való lett XD. nem akarlak titeket itt fárasztani tovább, SZIASZTOOK!! 

4 megjegyzés:

  1. Akkor nektek is jól telt az idő :D
    Amúgy buék x3

    VálaszTörlés
  2. jaja, ahogy mondod, észre se vettük de már menni kellet nekik!
    BÚÉK NEKED IS!! :D

    VálaszTörlés
  3. na örülök hogy jól éreztétek magatokat itt, meg szilveszterkor is xD

    VálaszTörlés