2011. január 15., szombat

Szar kedv és a suli.

 Sziasztok!

Látom mindenkinek nagyon rossz kedve van, hát ez a rossz kedv hozzám is elért. De legjobban sírni volna kedvem, itt volt két barátnőm akiknek sikerült egy iciripicirit felboldogítani. Még nem teljes a teljesítmény de a semminél több. A sírni akarás az megmaradt. A legújabb Fairy Tail endingjének a teljes verzióját hallgattam és sok ihletett kaptam tőle, végeredmény az lett hogy alkotni fogok majd szomorú és vidám dolgokat. De majd rá is vesszem magam hogy kezdjek el rajzolni. Csak én lusta vagyok!! ennyit rólam. A iskolában nagyon kevesen vagyunk, mert mindenki beteg lett, szóval ez nálunk már járvány. A félévi jegyeim is jók lettek, olyanok amilyenre vártam. De én örülök annak is, legalább nem bukom meg, mert nálunk Józsi az osztálytársam ő bukásra áll irodalomból meg plusz egy tantárgyból. Még szegény chibi Amerikát meg Texast lusta vagyok kiszínezni, lassan lassan haladok vele. Mira a barátnőm ő is beteg lett, de szerencsére ő tud jönni majd hétfőn suliba. Tegnap ment orvoshoz és ma mondta meg msn-en hogy tud jönni hétfőn. 
Nem akarom tovább pazarolni az időtöket és fárasztani. CSÁ!

2 megjegyzés: