2011. január 1., szombat

Mai RPC-zések.

                                                        Sziasztok!!
Emlékszem amikor még élt a tablet akkor nem használtam sokszor. Amíg élt addig is csak rpc-tem.  Sokszor hallottam hogy valaki úgy valaki meg így átrajzolt valamit. Rájöttem hogy lehet egérrel is átrajzolni valamit,egyszóval neki is kezdtem átrajzolni valamit. 
Az első áldozat az egyik Fairy Tail-os kép volt,ami még mindig nincs kész. 

 
                        Eddig még csak itt tartok. De hamarosan folytatni fogom.

A következő áldozat egy Hetalia-s chibis kép. Annyira aranyos volt hogy nem bírtam ki hogy ne rajzoljam át. A lineart meg van. Legközelebb amikor beülök a gép elé akkor ki is szeretném majd színezni, szerintem egy kicsit furcsa és hosszadalmas lesz a színezés. De majd gondolkodni fogok azon hogy felrakjam vagy ne rakjam fel DA-ra.
                                     
                                                          Íme az aranyos kép.
                               Csak ennyit szeretem volna mondani. Sziasztok!!

3 megjegyzés: