2011. január 20., csütörtök

Eltávólás T_T

Sziasztok! 
Mostanában úgy érzem mintha, Mira eltávolodna tőlem, mert  nagyon akar velem lenni, meg már rám se figyel ha hozzá beszélek. Úgy érzem hogy egyedül lennék mindenhol és utálna mindenki. Bocsánat a nem túl boldogságot a msn-en. Csak nincs jó kedvem még mindig. Szomorú Vivi szerintem meg marad még egy ideig. Aki kíváncsi rá sikerült rajzolnom majd jól beszkennelem majd a rajzaimat és a fairy tail ficimel is haladok. A többség barátnőim ezzel húznak hogy "mikor folytatod?" meg ilyenek. Végre kész vagyok a negyedik fejezettel és most jön az ötödik, majd felrakom devire is, mert kíváncsi vagyok mások véleményére is. Aki még nem olvasta vagy, még nem látta akkor azt meg lehet találni a másik blogomba. A negyedik fejezetet majd felrakom rá. Ennyi volt mára. további szép napot/estét/reggelt! 
Fairy Tail ficim: 
Első fejezet
Második fejezet
Harmadik fejezet
Negyedik Fejezet

2 megjegyzés:

  1. hát mesélted hogy szakitott a barátjával vagy mi és lehet most ezen depizik és nemtud másra gondolni
    vagy én nemtom mi a baja, én csak erre tippelek

    a ficidet meg mielőtt felrakod devire, hadd csináljak rajta egy helyesírás ellenőrzést xD

    VálaszTörlés
  2. Az van hogy sajna szakítás úton járnak, ezt mondta a Mira de még járnak és most keverik a szart.. és állítólag valami három szög van a pletyka szerint.. De amúgy tegnap meg tegnap előtt is egy nagy levegő voltam Mirának.. olyan mintha már nem is barátok lennénk..

    oksa, majd csináld meg, mert szeretném majd felrakni!! Meg kíváncsi vagyok mennyi helyesírási hibám van. XD

    VálaszTörlés