2011. január 21., péntek

Rajzok!

Sziasztok!! 
Ugye megígértem hogy rajzolok mindenfélét, hát a végeredmény olyan vegyes lett. 
De VÉGRE sikerült és ennek örülök!! 
    Unatkoztam életvitel órán, megkérdezte Mira hogy kit öltem meg? Mondom senkit. x"D
Az ezer éves karakteremet, végre lerajzoltam ennek én nagyon örülök. :)
Ez is egy nagyon régi karaktereim, akik szerelmes párok! 
Ez egy Fairy Tail-os én a sok Fairy Tail-os kedvencekkel akik most plüssök. De ez csak félig meddig van megcsinálva. De majd megcsinálom ezt megígérem. 
Mira Fairy Tail-os karaktere. Hát igen, nálunk senkinek sincs jó kedve mostanság.
Ez a Új Fairy Tail-os társunk,vagyis Tsukinoayame karija. A mágiája Tűz és van neki egy húga aki szintén a mi kis csapatunkban van és ő is szintén tűz mágus. 
Íme az utolsó rajz. Amikor rossz kedvemben voltam akkor alkottam, de még mindig rossz kedvem van... 
Ennyi volt mára amit szerettem volna. Sziasztok!! 

3 megjegyzés: